Схане Ловри је уручио казну за две снимке након прегледа после другог круга на отвореном 2025

Схане Ловри је уручио двотакнутој казна на отвореном 2025. години након рецензије након другог круга.
Одређени Р & А утврђено је да је бивши првак на отвореном заслужио казну након што се његова лопта прешла пре пуцања у 12. рупу на Роиал Портрусх-у.
Ловри је возио свој чајнули у груб и могао би се видети да се практикују, с неким навијачима испитивају да ли се лопта благо померала.
Р & А информисани на 15. рупи од 15. рупе коју ће он бити потребан да седне и прегледа видео снимке са њима након што је закључио свој круг.
Резултат процене репродукције Сло-Мотион-а био је двотактни канал за ИРИСХМАН који падне на ниво пар за турнир.
Ловри је објавио други узастопни круг једног под парцела који је играо кроз пад кише на леђима и признао да не зна ништа о потенцијалној казни све док га званичници нису разговарали 15. године.
„Па, нисам знао да се ништа догодило док се не хостира на 15. плоча, а онда су ми правила правила дошла да постоји могућност да се лопта преселила 12. за мој други хитац“ „Ловри је открио после свог круга.
„Питао сам га, колико је пенала снимања да је то, и рекао, два. Очигледно да се онда осећам као да сам на резном марку, што није баш лепо. Осећам се као да сам се добро играо на путу и потом очигледно да се одиграо.

„Био сам тамо са службеним правилима и нисам се расправљао, али разочаран сам да немају више углова фотоапарата на њему. Један је зумиран у успореном кретању – покушавају да ми кажу да се не помера од голих ока, ако се не види да се то не види како се не види.
„Рекао сам им да дефинитивно гледам према балу док сам се бавио тим праксом, и нисам видео да се креће. Још увек нисам сигуран да ли је то било или не, али морао сам да преузмем казну и тек сам то морао да узмем казну.
„Очигледно је веома разочаравајуће. Осјећао сам се као да сам заиста играо заиста, заиста добро данас. И да, то је тешко. Гледајте, само ћу се сутра морати да се прасе и да се сутра иду тамо и препустим.“